Algemene voorwaarden

Bestellen

Indien je een bestelling wil plaatsen doe je dit minstens twee werkdagen op voorhand, de datum en tijdstip (zie 'Afhalen' voor mogelijke tijdstippen) van afhalen kan je ingeven bij opmerkingen op de bestelpagina. Bestellingen die niet kunnen worden gemaakt doordat ze (zonder persoonlijke communicatie) minder dan twee werkdagen op voorhand worden geplaatst worden voor 80% terugbetaald.
Indien een geplaatste bestelling niet kan worden gemaakt doordat de agenda van Flour Power volzet is, word je persoonlijk op de hoogte gebracht en krijg je de betaling 100% terugbetaald. Hou steeds rekening met de ophaaluren en de vermeldingen in de banner bovenaan de website.
Grote of gepersonaliseerde bestellingen dienen gemaakt te worden via email of een bericht in het contactformulier, alsook bestellingen die in Bonheiden worden opgehaald.
Het is aangeraden om je bestelling enkele weken op voorhand, of enkele maanden op voorhand voor grote bestellingen, te plaatsen. Op die manier ben je zeker van je plaats in mijn agenda.

Betalen

Bestellingen dienen onmiddellijk en in zijn geheel betaald te worden, op die manier verzeker je je plek in mijn agenda. Bij annuleringen kan dit bedrag eventueel geheel of gedeeltelijk terugbetaald worden (zie 'Annuleren').

Afhalen

Bestellingen dienen steeds afgehaald te worden tenzij anders afgesproken. Het adres van afhalen wordt via mail gegeven na het plaatsen van de bestelling.
Afhalen is in Kortrijk van dinsdag tot vrijdag tussen 18-20u en op zaterdag tussen 10-12u. Ophalen in Bonheiden kan meestal enkel op zondag en deze bestellingen dienen persoonlijk te worden gemaakt, tenzij anders aangegeven bij het te bestellen product.
Gelieve de bestelling op tijd op te halen! Flour Power is een one-women-show waarbij er van thuis wordt gebakken. Indien een bestelling niet op het afgesproken tijdstip kan worden opgehaald dient de klant dit persoonlijk te laten weten. Het is niet gegarandeerd dat Mona nog thuis is na het afgesproken uur of na de beschikbare ophaaluren. Indien dit het geval is dient de klant op een later tijdstip terug te komen om de bestelling op te halen. In dit geval is er geen terugbetaling.

Vervoeren

Taarten en ander gebak dienen voorzichtig vervoerd te worden!
Dozen worden best op de vloer van de wagen, aan de voeten van de passagier gezet, zeker niet op de zetel. Indien mogelijk zet je de airco van de wagen op de koudste stand gericht op de voeten. Op deze manier blijft het gebak gekoeld.
Indien er tijdens het vervoer iets met het gebak gebeurt is dit de verantwoordelijkheid van de klant. Hier worden geen terugbetalingen voor gedaan.

Annuleren

Een bestelling kan kosteloos geannuleerd worden tot ten laatste twee weken voor de datum van afhalen.
Een bestelling die tussen de 14 en 7 dagen op voorhand wordt geannuleerd wordt voor 50% terugbetaald. Annuleringen die minder dan 7 dagen op voorhand worden geannuleerd kunnen niet terugbetaald worden.
Verplaatsen kan kosteloos tot 14 dagen voor de huidige datum. Bij een bestelling die tussen de 14 en 7 dagen op voorhand wordt verplaatst wordt er een bedrag van 20% extra aangerekend. Minder dan 7 dagen op voorhand kunnen bestellingen niet meer verplaatst worden. In dat geval wordt de bestelling geannuleerd zonder terugbetaling.

Niet tevreden

Indien de klant niet tevreden is over de afwerking dient deze dit te melden tijdens het afhalen. Het gebak wordt steeds getoond tijdens het afhalen dus hier is een mogelijkheid voor. Als het mogelijk is zal Mona het gebak aanpassen naar de wens van de klant en eventueel zelf leveren naar de gewenste locatie. Indien dat niet mogelijk is en het gebak helemaal niet naar de wens van de klant is kan er een gedeeltelijke terugbetaling of tegoedbon gegeven worden
Indien de klant niet tevreden is over de smaak van een gebak dient deze dit meteen te laten weten. Een terugbetaling of tegoedbon is enkel mogelijk wanneer dit gemeld is en er niet verder gegeten is van het gebak. 

Facturen

Indien een bestelling voor binnen een bedrijf geplaatst wordt, wordt hier een factuur van opgestuurd. In dit geval dient de betaling tegen ten laatste 4 weken na afhalen te worden volbracht. Na drie weken zal er een herinneringsmail verstuurd worden, wanneer de betaling na de mail niet binnen de 7 dagen is volbracht zal er een extra kost van 10% aan de factuur worden toegevoegd.

Allergenen

Alle info omtrent allergenen kan je terug vinden op iedere productpagina. Voor meer info kan je steeds een mail sturen en dan help ik je graag waar nodig. Er wordt niet glutenvrij gebakken.
In onze keuken wordt er veel gebruik gemaakt van tarwegluten, soja en pinda, alle producten bevatten of kunnen sporen bevatten van deze allergenen.