Algemene voorwaarden
Bestellen
Indien je een bestelling wil plaatsen doe je dit minstens twee werkdagen op voorhand, de datum en tijdstip (zie 'Afhalen' voor mogelijke tijdstippen) van afhalen kan je ingeven bij opmerkingen op de bestelpagina. Bestellingen die niet kunnen worden gemaakt doordat ze (zonder persoonlijke communicatie) minder dan twee werkdagen op voorhand worden geplaatst worden voor 80% terugbetaald.
Indien een geplaatste bestelling niet kan worden gemaakt doordat de agenda van Flour Power volzet is, word je persoonlijk op de hoogte gebracht en krijg je de betaling 100% terugbetaald. Hou steeds rekening met de ophaaluren en de vermeldingen in de banner bovenaan de website.
Grote of gepersonaliseerde bestellingen dienen gemaakt te worden via email of een bericht in het contactformulier, alsook bestellingen die in Bonheiden worden opgehaald.
Het is aangeraden om je bestelling enkele weken op voorhand, of enkele maanden op voorhand voor grote bestellingen, te plaatsen. Op die manier ben je zeker van je plaats in mijn agenda.
Betalen
Bestellingen dienen onmiddellijk en in zijn geheel betaald te worden, op die manier verzeker je je plek in mijn agenda. Bij annuleringen kan dit bedrag eventueel geheel of gedeeltelijk terugbetaald worden (zie 'Annuleren').
Afhalen
Bestellingen dienen steeds afgehaald te worden tenzij anders afgesproken. Het adres van afhalen wordt via mail gegeven na het plaatsen van de bestelling.
Afhalen is in Sint-Denijs van woensdag tot vrijdag tussen 16-18u en op zaterdag tussen 10-12u. Ophalen op andere dagen of plaatsen kan enkel indien dit vermeld staat bij een product, dit is meestal enkel bij feestdagen.
Gelieve de bestelling op tijd op te halen! Flour Power is een one-women-show waarbij er van thuis wordt gebakken. Indien een bestelling niet op het afgesproken tijdstip kan worden opgehaald dient de klant dit persoonlijk te laten weten. Het is niet gegarandeerd dat Mona nog thuis is na het afgesproken uur of na de beschikbare ophaaluren. Indien dit het geval is dient de klant op een later tijdstip terug te komen om de bestelling op te halen. In dit geval is er geen terugbetaling.
Vervoeren
Taarten en ander gebak dienen voorzichtig vervoerd te worden!
Dozen worden best op de vloer van de wagen, aan de voeten van de passagier gezet, zeker niet op de zetel. Indien mogelijk zet je de airco van de wagen op de koudste stand gericht op de voeten. Op deze manier blijft het gebak gekoeld.
Indien er tijdens het vervoer iets met het gebak gebeurt is dit de verantwoordelijkheid van de klant. Hier worden geen terugbetalingen voor gedaan.
Annuleren
Een bestelling kan kosteloos geannuleerd worden tot ten laatste twee weken voor de datum van afhalen.
Een bestelling die tussen de 14 en 7 dagen op voorhand wordt geannuleerd wordt voor 50% terugbetaald. Annuleringen die minder dan 7 dagen op voorhand worden geannuleerd kunnen niet terugbetaald worden.
Het verzetten van een datum kan enkel na overleg.
Niet tevreden
Indien de klant niet tevreden is over de afwerking dient deze dit te melden tijdens het afhalen. Het gebak wordt steeds getoond tijdens het afhalen dus hier is een mogelijkheid voor. Als het mogelijk is zal Mona het gebak aanpassen naar de wens van de klant en eventueel zelf leveren naar de gewenste locatie. Indien de klant niet tevreden is over iets dat hij of zij niet vermeldde tijdens het bestellen of niet duidelijk heeft gecommuniceerd wordt er niets aangepast of terugbetaald.
Indien de klant niet tevreden is over de smaak van een gebak dient deze dit meteen te laten weten. Een terugbetaling of tegoedbon is enkel mogelijk wanneer dit gemeld is en er niet verder gegeten is van het gebak. Gebak dat volledig werd opgegeten wordt niet terugbetaald.
Facturen
Indien een bestelling voor binnen een bedrijf geplaatst wordt, wordt hier een factuur van opgestuurd. In dit geval dient de betaling tegen ten laatste 4 weken na afhalen te worden volbracht. Wanneer de factuur na vier weken niet betaald is wordt er een herinneringsmail verstuurd. Indien de betaling na de herinnering niet binnen de 7 dagen betaald werd komt er een extra kost van 10% bovenop de openstaande factuur.
Allergenen
Alle info omtrent allergenen kan je terug vinden op iedere productpagina. Voor meer info kan je steeds een mail sturen en dan help ik je graag waar nodig. Er wordt niet glutenvrij gebakken.
In onze keuken wordt er veel gebruik gemaakt van tarwegluten, soja en pinda, alle producten bevatten of kunnen sporen bevatten van deze allergenen.